onsdag 12 december 2007

Bara så du vet!

Jag vill bara poängtera att jag har druckit alkohol fem gånger sen den 17 september och blivit full tre utav de gångerna. Och jag har klarat mig exakt lika bra som mina vänner som är ute och super minst en gång i veckan... ja just det.. alltså jag ser inte ner på mina vänner för att de dricker alkohol men jag vill liksom uppmärksamma att det går att hitta på saker att göra under helgerna även utan sprit liksom... Även om jag kan bli lite så där att, vad fan har jag gjort alla helger egentligen när mina vänner är på fest....

jag vet inte vart jag vill komma men nu har jag sagt det i alla fall....

2 kommentarer:

Jens Uno Evotin sa...

duktig pojke. själv är jag ett slan

Kimpe sa...

jag vet vad du har gjrt alla helger utan alkohol.. du har rfsl ungdomat dig :D